Shri Yantra

Shri Yantra
Shri Yantra

2011. február 9., szerda

A ganoderma kávé - miért is érdemes számomra csinálni?

Mari-Manifesto J

Végre egy olyan dolog, ami nem ütközik spirituális beállítottságommal, illetve az abból fakadó erkölcsi elvekkel !
Számtalan olyan otthon végezhető munkát találni ugyanis az interneten, ami mögött nincs is valódi munka, csak pl. hirdetések feladása, vagy hasonló, ál-hálózatok felépítésére szolgáló tevékenység. Az ilyesmit elvből elutasítom (már csak értelmetlensége és unalmassága miatt is!).
Ezzel szemben a DXN-nél valódi, értelmes és érdekes munka végezhető!
Továbbá: a DXN-nél olyan termékekről van szó, amelyek mellé tényleg szívesen „odaáll” az ember: az ősi keleti gyógyító hagyományok mindig tudtak olyan természetes (ma „bio”-nak mondanánk) szerekkel szolgálni, amelyeknek gyógyhatása hosszú évezredek óta a tapasztalat által bizonyított. Ráadásul jelen esetben (a ganoderma gombát illetően) ezt még a modern tudományos vizsgálatok is alátámasztják (ld. több mint 800 cikk, rákeresve a „Ganoderma lucidum“ keresőszóra a http://www.unboundmedicine.com/medline/ebm/search oldalon) . Tehát nem mosópor, vagy hasonló ’közönséges’, személytelen fogyasztási cikk népszerűsítéséről van szó.
Az, hogy a forgalom, így a rendszerben szétosztott jutalékok is magukból a konkrét vásárlásokból származnak, garancia arra, hogy ez nem illegális és visszataszító piramis- vagy pilótajáték, vagy valamiféle törzsvásárlói klubnak álcázott „befektetési” módszer. Az utóbbiakhoz hasonlóba bele sem szabad vágni, ha be akarom tartani pl a jóga szemléletében alapvető yama-niyama (erkölcsi) alapelveket (ld. bővebben: http://www.csendkavehaz.blogspot.com/2011/02/yama-niyama-elv.html), vagy egy keresztény hittel élő ember erkölcsi elveit!
Amikor 2010 november végén régi barátnőm, a négy gyerekes anyuka, akivel 12 éve együtt kezdtük a jógát, átküldött egy e-mailt, melyben lakonikus egyszerűséggel közölte, hogy egy új projektbe kezdett és nézzem meg a weboldalát, majd megnézve a ganoderma kávés oldalt, fellelkesültem, egy hét nem telt bele, és egyszer csak váratlanul egy mlm-ben, egy network marketinggel működő rendszerben találtam magam! Én (!!!), aki olyannyira kerültem az mlm minden formáját, éppen a kommunikációja miatt, amelynek előzőleg már néhányszor tanúja, sőt, szenvedő alanya lehettem! (És itt nem csak a meggyőzésre gondolok, amivel az általam hallott emberek erőteljesen próbálkoztak, hanem a manipuláció különféle eszközeire is.)
Ebben az online mlm-ben viszont az a jó, hogy mindenki kedve szerint a maga képére formálhatja. Én például biztos, hogy nem fogom alkalmazni az mlm hagyományos, manipulatív kommunikációját, mert a magam részéről úgy vettem észre, hogy az embereknek ma leginkább az őszinte, egyszerűen emberi beszédre,  személyes, autentikus kommunikációra van szüksége. Mindannyian erre vagyunk ’kiéhezve’, mivel ez ma oly ritka. Én továbbra is ragaszkodni fogok az igazsághoz, a manipuláció – azon túl, hogy nem tisztességes –, számomra legalábbis nem alkalmas arra, hogy másokat meggyőzzek arról, amiről én meg vagyok győződve! A személyes, autentikus, őszinte kommunikációval sokkal inkább lehet hatni mindannyiunkra, ez a saját tapasztalatom (mivel rám is ez hat a leginkább), és az ember igazán csak a saját tapasztalatában tud hinni, ebből következően azt tudja leghatékonyabban képviselni, továbbadni, ha tetszik, hatni vele.
A ganoderma kávé esetében pedig az igazság rendkívül egyszerű: nagyon finom és nagyon hatásos! Három havi kávézás, kakaózás és teázás után elmondhatom, hogy szenvedélyesen megszerettük az ízét, és nagyon jó hatásokat tapasztaltunk az egészségünkre nézve (ha érdekel, ld. erről részletesebben: http://www.gombakavehaz.dxn.hu/az_en_tortenetem )
A terjesztésével kapcsolatban pedig szintén rendkívül egyszerű az igazság: olyannyira jó, hogy szívesen felhívom rá mások figyelmét, és örülök, ha nekik is segít testi, energetikai problémáik rendbetételében! Vagyis: mellé tudok állni!  Ugyanakkor ezzel nem „termel” számomra tisztességtelen hasznot, hiszen a jutalékrendszere nagyon igazságos és átlátható. Kivételes abból a szempontból, hogy nem a gyors meggazdagodásra törekszik, hanem a lassúbb, de biztos alapokon nyugvó építkezésre, tisztességes százalékokkal.

És egy számomra rendkívül pozitív és nagy – talán a legnagyobb – jelentőségű hozadéka annak, hogy csatlakoztam a DXN rendszeréhez (és mivel ez is saját tapasztalat, így igazságértéke ennek is nagyon magasJ): ennek, az ezzel kapcsolatos motivációmnak köszönhetem, hogy az elmúlt hetekben olyan dolgokat hoztam létre, amelyekről korábban nem gondoltam volna, hogy képes vagyok rá! A DXN-es honlapon kívül, amelyet a cégtől kaptam (de én szerkesztem), megcsináltam ezt a blogot (http://.csendkavehaz.blogspot.com/), valamint három honlapot (http://balatoniapartman.freewb.hu/, http://eladosashegyitelek.freewb.hu/, http://gyurmazasesbizsubolt.5mp.eu/) ! Ezek már valahogy régtől fogva „bennem bujkáltak”, szerettem volna ilyesmit csinálni, de soha nem vettem hozzá a bátorságot, mindig halogattam, mert úgy gondoltam, ez nekem túl nagy feladat, nem fog menni, vagy csak nagyon nehezen.
Úgy gondolom tehát, hogy ha az ember valamilyen okból kifolyólag motivált ezzel a lehetőséggel kapcsolatban (mondjuk pl. nagyon jó hatással van rá a kávé, vagy mert hamar felismeri, hogy egy tisztességes, kreatív és érdekes otthoni munkáról van szó, amellyel megoldhatja anyagi problémáit), akkor szinte „mellékhatásként” olyan képességei bontakozhatnak ki, amelyek már régóta benne rejlettek, csak nem volt alkalmuk megnyilatkozni! Nagyot léphet előre tehát az önismeret terén is, ami önbizalmat ad számára és elégedettséggel tölti el! Ezek pedig, mint tudjuk, az egészségünk számára kulcsfontosságú tapasztalatok!

Íme, hát ganoderma kávés oldalam, ahol tájékozódhatsz és rendelhetsz is: http://gombakavehaz.dxn.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése